ساخت اولین لباس نامرئی جهان در چین !!

در یکی از جدیدترین نمایشگاه های کشور چین آنها از یک چیز بسیار عجیب رونمایی نمودند که تعجب بسیاری از مردم را به خود جلب نمود و آن هم رونمایی از یک لباس تماما نامرئی بوده است که توانایی این را دارد تا بدن و یا هر چیز دیگری را به طور کامل نامرئی نماید.

خرید خرما کلوته

در داخل و خارج از کشور نمایندگیهای زیادی وجود دارند که به خرید و فروش انواع خرما کلوته و خمیر خرما در سایزهای مختلف درشت، متوسط و ریز می پردازند و خرید خرما کلوته آنها از ایران بسیار زیاد می باشد، معمولا قیمت انواع خرما در کشور تولید کننده، نسبت به سایر کشورها پایین تر است و خرید از آنها برای افرادی که قصد خرید عمده را دارند مقرون به صرفه تر می باشد. این نوع خرما یکی از ارقام تجاری کشورمان محسوب می شود و صادرات آن به کشورهای خارجی ارز زیادی را وارد کشورمان می کند.

قیمت پرتقال تامسون

یکی از مهمترین انواع میوه پرتقال زرد می باشد که انواع تامسون و خونی از طرفداران بیشتری برخوردار است قیمت خرید و فروش  این محصول به فصل و زمان و نوع محصول بستگی دارد. پرتقال فوق العاده خوشمزه می باشد و بیشتر طعم شیرین و ملسی دارد که برای بدن فوق العاده مفید است و همچنین قیمت پرتقال تامسون نیز بسیار مناسب می باشد و همگی می توانند آن را تهیه نمایند و مصرف کنند.

خرید پودر سیر

یکی از ادویه های پرطرفدار که به فراوانی در تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد، پودر سیر می باشد، اگر شما هم قصد خرید پودر سیر را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را به طور مستقیم از مرکز خرید پودر سیر فله ما خریداری کنید. با خرید انواع پودر سیر و سیر تازه به صورت فله از مرکز خرید ما به راحتی می توانید از یک سری مزایای فوق العاده منحصر به فرد مانند کیفیت برتر محصول و همچنین قیمت نازلتر آن در مقایسه با سایر مکانها بهره مند شوید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مزایا و خیلی از موضوعات دیگر در ادامه با ما باشید.

روغن فندق خوراکی

روغنهای طبیعی و سالم انواع متفاوتی را شامل می‌ شوند که آگاهی یافتن از خواص و فواید موجود در آنها باعث شده امروزه به صورت ویژه مورد توجه و استفاده قرار بگیرند. روغن فندق خوراکی از جمله پرمصرف ترین روغن طبیعی و سالم بوده که در برندهای متفاوت امروزه توانسته مشتریان زیادی داشته باشد چون این روغن همچون روغن گردو سرشار از مواد معدنی و ویتامینهای مختلف می باشد.