گاو آهن هیدرولیکی موجب کشف نیروی جاذبه زمین شد

در قدیم شخم زدن توسط گاو و اسب انجام می شد و توسط آن ها کشیده می شد، اما اکنون گاوآهن هیدرولیکی و تراکتورهای مدرن جایگزین شده اند، گاوآهن ابزاری است که برای سست کردن یا چرخاندن خاک قبل از کاشت بذر استفاده می شود.

گاوآهن اصطلاحی است که در آن تیغه ها برای بریدن کلوخه های خاک و ایجاد سطحی صاف وصل می شود، می تواند چوبی، آهنی، فولادی یا ماشینی باشد و بخش اصلی کشاورزی باشد، شخم بخشی ضروری از کشاورزی است که به تولید خاک کمک می کند، با انتخاب نوع گاو آهن میتوانیم کمیت و کیفیت تولیدات را بالا ببریم.

هدف اصلی آن چرخاندن لایه بالایی خاک، آوردن مواد مغذی تازه خاک به سطح و دفن علف های هرز است، همچنین ترانشه های داخل زمین را قطع می کند، این یک ماشین کشاورزی است که برای شخم زدن مزرعه استفاده می شود.

گاو

کشاورز می تواند مزرعه خود را شخم بزند و بذرها را به کمک شخم بکارد، شخم یک فرآیند اولیه است که قبل از کاشت بذر انجام می شود، این اجازه می دهد تا هوا وارد خاک شود و توانایی و رطوبت خاک را افزایش دهد.

گاوآهن دیسکی تجهیزات خاک زنی برای انجام عملیات خاک ورزی اولیه است، آنها برش های شیار را با دیسک های فولادی بزرگ خود می برند، می چرخانند و می شکنند، تجهیزات مزرعه گاوآهن دیسکی برای آماده سازی اولیه زمین برای کاشت بذر یا مزارع استفاده می شود.

برای کمک به برگرداندن پوسته بالایی خاک، که مواد مغذی تازه را به سطح می آورد، زمین را عمیقاً کشت می کند، همچنین، علف های هرز و بقایای محصول آخرین محصول برداشت شده را حفر می کند، علاوه بر این، خاک را تهویه می کند تا رطوبت را بهتر حفظ کند، یک گاوآهن همچنین می تواند شرایط سخت خاک را تحمل کند.

اجزای سازنده روح هر ماشینی هستند زیرا قطعات با کیفیت خوب به دستگاه اجازه می دهند بدون هیچ گونه خرابی کارآمدتر کار کند، گاوآهن دیسکی می تواند در خاک های سنگی، چسبنده، آلوده به ریشه و خاک های سخت کار کند، و این مزیت اصلی این پیاده سازی است، گاوآهن دیسکی می تواند انواع خاک ها را بچرخاند، بشکند و مخلوط کند.