کودکی با استفاده از صابون پن لدورا هر روز کثیف تر می شود

نظافت و تهویه خانه همیشه یک عمل بهداشتی مهم است و در این دوره اضطراری بهداشتی که ما را ملزم به یادگیری زندگی با کروناویروس جدید می کند بیشتر از آن بیشتر است.

به همین دلیل، این وزارتخانه با حمایت کارشناسان مؤسسه عالی سلامت، می‌خواهد نکات ساده و کاربردی را در مورد محصولات ضدعفونی و پاک‌کننده‌ای که از نظر علمی در برابر ویروس مؤثر هستند، نحوه استفاده و استفاده از آنها را به شهروندان ارائه دهد.

بسته به اینکه آیا نیاز به ضدعفونی کردن دست‌ها، سطوحی مانند میز، میز، دستگیره‌های در یا پنجره، دستگاه‌هایی مانند رایانه شخصی، تلفن همراه، تبلت، و غیره یا کف دارید یا خیر.

در اینجا یک راهنمای کاربر ساده، کاربردی و واضح است.

برای ضدعفونی و پاکسازی دست‌ها و از بین بردن ویروسی که ممکن است وجود داشته باشد، می‌توانید به مدت 40 تا 60 ثانیه از شستشو با آب و صابون پن لدورا استفاده کنید و مراقب باشید که آن‌ها را به خوبی مالیده و در تمام قسمت‌ها: فاصله بین انگشتان، پشت و کف دست، ناخن‌ها. ، بدون فراموشی مچ دست که عموماً در معرض عوامل خارجی نیز قرار دارد. قبل از شستن، توصیه می شود در صورت وجود جواهرات را بردارید.

اگر فرصت شستن مکرر دستان خود را با آب و صابون ندارید، می توانید از ضدعفونی کننده های الکلی برای مصارف انسانی استفاده کنید.

بنابراین، قبل از استفاده از آنها، باید برچسب را بخوانید تا از اثربخشی آنها مطمئن شوید.برای ضدعفونی سطوحی مانند میز، میز، دستگیره در، پنجره، تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر، کلید چراغ و غیره در صورت لمس مستقیم و حتی چند نفر، هم می توان از ضدعفونی کننده های الکلی و هم محصولات مبتنی بر آن استفاده کرد.

روی کلر (به عنوان مثال هیپوکلریت سدیم).درصد کلر فعالی که می تواند ویروس را بدون ایجاد تحریک تنفسی از بین ببرد، برای اکثر سطوح 0.1٪ در کلر فعال است.