کشف باغ برنج صدری در زیر زمین خانه ای در اهواز

باغ برنج صدری آن در داخل مدرسه قرار دارد و به آبیاری دسترسی دارد که برای برنج کاری مساعد است.

بر اساس مصاحبه با دانشجویان، به نظر می رسد که این یک رسانه موثر در انتقال فناوری های CSRA باشد. ادبیات قویاً از این حمایت می‌کند.

که جوانان بهترین یادگیری را اگر به آنها ارائه شود و اجازه داشته باشند با نمونه‌های دنیای واقعی سر و کار داشته باشند (UK STC 2007).

در حالی که مشارکت دانش‌آموزان احتمالاً نتایج مطلوبی را تا آنجا که به ادغام CSRA مربوط می‌شود منجر می‌شود، باید به معلمان یادآوری شود که زمان‌بندی نیز بسیار مهم است.

مانالو و همکاران (2016) خاطرنشان کرد که کاشت برنج در زمانی که نور خورشید زیاد است توسط دانش‌آموزان بدبین می‌شود. از این رو، این چیزی است که توسعه دهندگان برنامه درسی باید به آن توجه زیادی داشته باشند.

سوم، تصاویر ترجیح داده شده (متوسط 70 درصد) ابزار آموزشی بودند. معلمان پوسترهای آموزشی در مورد موجودات مضر و مفید دریافت کردند که بر روی دیوار کلاس های درس نصب کردند.

اینها پوسترهای آموزشی بسیار بصری بر روی حشرات در مزارع برنج فیلیپین هستند. اگر با ارائه های پاورپوینت مقایسه شود، تصاویر را می توان بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی به طور کامل استفاده کرد. در سه مدرسه برای این مطالعه، پروژکتورهای LCD محدود بودند.

برنامه های مدرسه چندان مورد استقبال قرار نگرفت. اما مدارسی که برنامه منحصربفرد و بزرگی در رابطه با CSRA داشتند، فراخوانی خوب را توسط دانش‌آموزان از فن‌آوری‌ها تشویق کردند.

مانند مورد LAIHS. برنامه های مدرسه می تواند برای دانش آموزان بسیار جذاب باشد، به خصوص اگر وظایف خاصی به آنها داده شود تا انجام دهند.

در LAIHS، یک روز مزرعه کشاورزان برگزار شد که در آن مدرسه از مدیران محلی دعوت کرد و دانش آموزان وظایف مختلفی را انجام دادند. روز مزرعه فرصتی برای نمایش فناوری های تولید برنج به کشاورزان جامعه است.

این یافته نشان می دهد که مشارکت قوی دانش آموزان در ادغام CSRA کلیدی است. UK STC (2014) خاطرنشان کرد که تأثیرات بر ابتکارات توسعه ای که جوانان را درگیر می کند، بسیار بارزتر است اگر آنها به طور فعال درگیر شوند و نه دریافت کنندگان منفعل اطلاعات.