پنیر فیلا فیلا تبریز شیراز اردبیل

امروز پنیر فیلا فیلا به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین انواع پنیر پیتزا در جهان شناخته می‌شود.این پنیر بافتی نرم و اسفنجی دارد و طعمی خوشایند به انواع غذاها می‌بخشد.پنیر فیلا فیلا تبریز یکی از انواع پنیرهای تولید شده در ایران است که در شرایط کاملاً بهداشتی و استثنایی تولید می شود و برای مشتریان خریدی مطمئن و اقتصادی و به‌صرفه را همراه دارد.

پنیر فیلا فیلا تبریز شیراز اردبیل

قیمت پنیر فیلا فیلا

قیمت پنیر فیلا فیلا پنیر پیتزای فیلا فیلا یکی از انواع پنیرهای مرغوب و خوش‌طعم است که دارای بافت امولسیونی می‌باشد.

از جمله نکات بسیار مهم و قابل‌ ذکر این است که بهترین درجه و دما برای نگهداری این نوع پنیر 4 الی 8 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

اگر به این پنیر دمای بیشتر و یا کمتر وارد شود و یا به‌ اشتباه آن را در فریزر قرار دهید، ممکن است مشکلات و معایبی را برای این نوع پنیر به وجود آورد که شامل و مواد زیر می باشد:

_جدا شدن بیش‌ ازحد چربی در هنگام ذوب

_از دست دادن خاصیت و پروتئین‌های موجود در ان

_کوتاه شدن بافت پنیر.

این پنیر دارای رنگ سفید مایل به زرد است و از شیر استاندارد و سالم که چربی‌ها و آلودگی‌های اضافی آن زدوده شده‌اند تهیه شده‌است.

پنیر فیلا فیلا دارای نمک بیشتری نسبت به پنیر های معمولی می باشد.در تهیه ی این پنیر از رنگ خوراکی و طعم دهنده استفاده می شود که این مواد را با یکدیگر گرم کرده و مخلوط می کنند تا یک ماده ی جامد پایدار به وجود اید.

حرارت زیاد باعث پاستوریزه شدن این پنیر می شود.این پنیر بر اساس درصد چربی تشکیل دهنده و همین طور وزن تشکیل دهنده ی آن،دارای قیمت های متنوع و متفاوتی است.

پنیر فیلا فیلا شیراز

پنیر فیلا فیلا شیراز پنیر فیلا فیلا یا پنیر پیتزای انگلیسی جز مرغوب ترین و پر طرف دارترین انواع پنیر پیتزا در جهان است که طعم عالی و منحصر به فردی دارد.

این پنیر دارای بافتی بسیار نرم و اسفنجی است که طعم بسیار خوشمزه و ملایمی دارد. پس‌از حرارت دهی به این پنیر به ‌خوبی کش می‌آید و نسبت ‌به حرارت مقاومت بالایی دارد.

به دلیل داشتن شکل خاص و غیر انجمادی،رنده کردن این نوع پنیر بسیار آسان می‌باشد. این پنیر نوعی پنیر عمل آورده شده ‌است که طرف ‌داران خاص خود را دارد.

جالب است بدانید فیلا فیلا به‌معنای کش‌ دار بودن است. بافت این پنیر پیتزا نسبت‌ به دیگر انواع مشابه نرم تر است و همچنین خواص بیشتری هم دارد.

می‌توان گفت نسبت ‌به پنیرهای مشابه کش آمدن این پنیر بیشتر است و برای انواع غذاها مانند پیتزا و لازانیا بسیار مناسب می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های ممتاز و برتر پنیر پیتزای فیلا فیلا این است که خاصیت ذوب شدگی بسیار بالایی دارد و به‌ راحتی روی انواع غذاها پخش می‌شود همچنین این پنیر به‌هیچ‌ وجه آب نمی‌اندازد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

این پنیر دارای طول عمر بسیار زیادی است که می‌توانید برای مدت زیادی آن را در یخچال نگهداری کنید و مطمئن باشید که دچار فساد و تغییر طعم نمی‌شود.

از نکات قابل‌ ذکر و مهم این است که پنیر فیلا فیلا را هیچ‌وقت نباید فریز کنید در غیر این صورت پروتئین خود را از دست می‌دهد و خاصیت کش سانی اش هم از بین می‌رود.

این پنیر دارای مقدار زیادی پنی‌سیلیوم خوراکی است که برای دستگاه گوارش بسیار مفید و سودمند است.

برای این‌که این نوع پنیر پیتزا طعم و کیفیت بهتری به غذا بدهد، بهتر است حداکثر 5 دقیقه پخته شود یعنی 5 قبل‌از پایان پخت آن را به غذای خود اضافه کنید.

به دلیل طعم و بافت عالی این پنیر،در اکثر شهر های ایران از جمله شیراز شما می توانید اقدام به خرید و استفاده از آن کنید.در بیشتر فروشگاه های هایپر مارکت یا مغازه های مختلف این پنیر موجود می باشد.

پنیر فیلا فیلا تازه

پنیر فیلا فیلا تازه پنیر فیلا فیلا که به پنیر آماده نیز معروف است یک محصول غذایی است که توسط پنیر واقعی تولید می‌شوند و با افزودن موادی مانند امولسیون ها،انواع رنگ خوراکی و نمک تولید می‌شود.

در سال 1911 برای اولین‌بار این پنیر تولید شد لازم به ذکر است که این پنیر نباید کمتر از 47 درصد چربی داشته باشد. اگر بسته‌بندی پنیر فیلا فیلا باز نشود ممکن است مانند پنیر معمولی نیازی به سرد نگه‌داشتن آن نباشد.

بسیاری از افراد به دلیل طعم خاص و متفاوت این پنیر،استفاده از آن را در اولویت قرار می دهند.

این پنیر به زمان زیادی برای پخت احتیاج ندارد و در صورت حرارت زیاد ممکن است خاصیت و شکل ظاهری خود را از دست بدهد.

می‌توانید برای استفاده راحت‌تر این پنیر را در شیشه یا قوطی‌های مخصوص به‌صورت تکه‌های جدا از هم بسته‌بندی کنید. همچنین پنیر دارای کالری و چربی بسیار زیادی نسبت ‌به دیگر انواع پنیر است.

هنگام خرید این پنیر دقت داشته باشید که از فروشگاه های مجاز اقدام به تهیه ی این پنیر به صورت تازه کنید.همچنین به تاریخ تولید و انقضای آن توجه لازم را داشته باشید.

پنیر فیلا فیلا صنعتی

پنیر فیلا فیلا صنعتی امروز بیش ‌از صدها نوع پنیر پیتزا وجود دارد که هرکدام از آن‌ها دارای طرفداران خاص خود هستند‌‌. یکی از انواع پنیرها پنیر فیلا فیلا می‌باشد که دارای طعم و رنگ عالی و خوشمزه می‌باشد.

پنیر فیلا فیلا نسبت‌ به دیگر انواع پنیرها عمر و ماندگاری بسیار بالاتری دارد زیرا قسمت مایع شیر یا همان آب پنیر از آن جدا نمی‌شود.

در تهیه این پنیر از مواد مختلفی مانند چربی شیر،ویتامین D3، آنزیم‌های کشت دهنده پنیر،آب پنیر اضافی و افزودنی‌های خوراک مصنوعی استفاده می‌شود.

همچنین می‌توان گفت نسبت ‌به دیگر انواع پنیرها در تهیه ی این نوع پنیر دوبرابر نمک استفاده ‌شده است. بیشترین استفاده‌ ی پنیر در تهیه انواع فست فودها می‌باشد.

این نکته قابل‌ ذکر است که پنیر فیلا فیلا بسیار سنگین می‌باشد و استفاده بیش‌از حد و روزانه از آن توصیه نمی‌شود.زیرا می‌تواند مشکلات زیادی مانند افزایش کلسترول و مشکلات قلبی را به‌همراه داشته باشد.

به دلیل استفاده از نمک‌های امولسیون کننده در ساخت این نوع پنیرها،فیلا فیلا دارای ساختار همگنی است که چربی‌ها و پروتئین‌ها به‌ خوبی در یکدیگر مخلوط شده‌اند.

درنتیجه چربی از پنیر جدا نمی‌شود و بافت زیبایی به پنیر پس‌ از آب شدن می‌دهند. از این نوع پنیر می‌توانید در تهیه انواع غذاها و میان وعده‌ها مانند ساندویچ‌ های گرم،ماکارونی،پیتزا،اسنک و….. استفاده کند.

همچنین بهتر است بدانید در کشورهای دیگر از پنیر فیلا فیلا در تهیه انواع غذاهای ایتالیایی و سوپ‌ها نیز استفاده می‌شود.این پنیر ها در بیشتر کشور های جهان به صورت صنعتی و به کمک دستگاه های خاصی تولید می شوند.