پسته اکبری درجه یک را به همراه داشته باشید تا هیچ چیز از ذهنتان پاک نشود

از شیرین تا شور، از کیک گرفته تا بستنی و پستو در واقع می توانید پسته اکبری درجه یک را با هر چیزی بخورید. در اینجا پسته عمدتاً به صورت تفت داده شده و نمک زده به عنوان میان وعده بین وعده های غذایی مصرف می شود. با این حال، کاربردهای بسیار دیگری نیز وجود دارد.

به خصوص در کشورهای خاور میانه، پسته را در انواع دسرها خواهید یافت. باقلوا، حلوا یا مامول فقط نمونه هایی از انواع شیرینی های شیرین هستند که می توانید در آلمان در کشورهای شرقی نیز پیدا کنید. علاوه بر پسته حاوی مقدار زیادی شکر، شربت، عسل و گلاب نیز می باشد.

همچنین در ایتالیا، به ویژه در سیسیل، جایی که پسته در آن کشت می شود، دسرهایی وجود دارد که حاوی “آجیل” سبز رنگ است. به عنوان مثال، بیسکویت های بادامی پاستا دی ماندولا و کانتوچینی وجود دارد که پسته را نباید به عنوان یک پالایش از دست داد. لیکورهایی مانند Amaretti نیز با پسته تصفیه می شوند.

پسته

چه کیک، تارت، کلوچه یا شکلات: غذاهای شیرین اغلب با پسته آسیاب شده یا رنده شده ارائه می شود. آنها نه تنها رایحه ای شیرین و آجیلی به شیرینی های خوشمزه می دهند، بلکه با رنگ سبز خود جلب توجه می کنند.

در بستنی فروشی ها اغلب می توانید انواع پسته را به عنوان بستنی پیدا کنید. همچنین می توانید پسته آسیاب شده را در صبح به موسلی یا ماست خود اضافه کنید.

اما از “بادام سبز” برای غذاهای مقوی نیز می توان استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید آنها را در سوسیس های خاصی مانند مورتادلا یا برخی از پای ها پیدا کنید. از پسته می توان در سس پستو یا سالاد نیز استفاده کرد.

روش جالب دیگر استفاده از پسته، شیر پسته است. مدتی است که افراد بیشتری می خواهند شیر گاو را با جایگزین های گیاهی جایگزین کنند. بعد از شیر بادام و جو دوسر، شیر پسته نیز مدتی است که مد شده است.