مردی که با نوشیدن چای العطور یک روز کامل را در سرویس بهداشتی سر کرد

چای العطور در طول سال چیده می شود. زمان برداشت برای دارجلینگ و آسام بسیار مهم و حیاتی است. به اصطلاح اولین فلاش از فوریه تا آوریل برداشت می شود. یک چای سیاه با عطر ملایم. در دوره از می تا جولای، فلاش دوم با عطر قوی تر و در نهایت، از اکتبر تا دسامبر، پاییزی با رایحه های ملایم تند دنبال می شود.

در میان محبوب ترین چیدمان ها می توان به برداشت اول و دوم فلاش اشاره کرد. دارجیلینگ اولین فلاش خوب دارای دمنوشی به رنگ زرد روشن تا عسلی با شخصیتی درخشان، تازه، سرزنده و رایحه گلی دوست داشتنی است. فلاش دوم دارجلینگ طعمی بالغ تر و تنومندتر دارد که به عنوان طعم مسکتل در انواع برتر ایجاد می شود.

دنیای رنگارنگ چای را در فروشگاه ما کشف کنید، چه به شکل چای برگ شل، چه طعمی مانند چای سیاه و چه در کیسه های هرمی کاربردی.

در دسته بندی چای ما، مجموعه بزرگی از چای های نفیس را خواهید یافت که بر اساس نوع، منطقه کشت یا طعم آنها طبقه بندی شده اند.

چه چای دارجلینگ و چه انواع دیگر چای، بسیاری از چای های ما نیز به عنوان نسخه های دارای گواهی ارگانیک موجود هستند. چای سیاه ارگانیک ما از نظر زیست محیطی رشد می کند و بنابراین بالاترین کیفیت ارگانیک را تضمین می کند.

برای علاقه‌مندانی که چای پررنگ را ترجیح می‌دهند، چای‌های تند شکسته و برگ‌دار آسام را با رنگ‌های تیره کاملاً هماهنگ کرده‌ایم. انواع چای سیاه شماره 1، 3، 23، 48 و 66 ما هر کدام یک ترکیب منحصر به فرد را ایجاد می کنند. توصیه ما: تصفیه شده با کمی شیر، شکر یا آب نبات، انواع سنتی ما تبدیل به یک غذای واقعی می شود.

در میان خبره‌های چای، از دارجلینگ فرست فلاش به عنوان شامپاین چای نیز یاد می‌شود. دارجلینگ منطقه چایی است که بهترین کیفیت را تولید می کند.

چای ارگانیک شماره 6 ما، یک چای سیاه دارجلینگ نارنجی پکو، یک انتخاب عالی برای نوشیدنی های پرشور چای است. این ترکیب ترکیبی از دمنوش های معطر اول فلاش و دمنوش های پرقدرت و مغزدار است.

نتیجه یک فنجان پر بدن، گلدار و معطر است. دارجلینگ ارگانیک شل، همیشه با همان کیفیت، به دلیل برگ چای قهوه‌ای با قسمت‌های برگ سبز، رنگ فنجانی قهوه‌ای روشن زیبایی را به همراه دارد.