صادرات گیلاس در بازار امروز از ایران به کل مناطق جهان

اگر با بیماری شانکر درختان میوه دست و پنجه نرم می کنید، باید مناطق آسیب دیده را نیز بردارید و از آنها مراقبت کنید. اگر درخت

گیلاس در بازار امروز را به درستی قطع نکنید و زخم های درمان نشده زیادی داشته باشد، بیماری شانکر درختان میوه توسط قارچ ایجاد می شود. سپس قارچ ها وارد این می شوند. از پوست ترک خورده اش که خشک هم هست، می توان آن را تشخیص داد. چوب نیز تغییر رنگ می دهد و پس از مدتی طولانی رشد می کند که نشان دهنده بیماری است.

اگر گیلاس شما از لکه های قرمز رنگ روی شاخ و برگ رنج می برد که در صورت درمان نشدن به سوراخ تبدیل می شوند، احتمالاً با بیماری تفنگ ساچمه ای روبرو هستید.

این سوراخ‌ها به شکلی مانند باک‌شات، به مرور زمان جمع می‌شوند تا زمانی که برگ‌ها از درخت بیفتند. بیماری تفنگ ساچمه ای حتی می تواند به میوه ها و شاخه ها سرایت کند تا زمانی که آنها نیز بمیرند و قدرت بیشتری از گیلاس کم کنند. اگر متوجه این آسیب شدید، باید به نکات زیر توجه کنید:

شاخه های آسیب دیده را حذف کنید
برگ ها و میوه های افتاده را دور بریزید

اگر اغلب با بیماری تفنگ ساچمه ای دست و پنجه نرم می کنید، باید به فکر استفاده از اقدامات پیشگیرانه باشید. اینها معمولاً از خرده فروشان متخصص می آیند و برای مبارزه با عوامل بیماری زا طراحی شده اند.

این دارو درست قبل از شروع شکوفه دادن گیلاس استفاده می شود که بسته به نوع و محل درخت متفاوت است.سوختگی باکتریایی خطرناک به نظر می رسد و همینطور است.

این بیماری باعث تجزیه بافت های شاخه ها و گوشت آلبالو می شود. در نتیجه، سوراخ های بزرگی در گیلاس ظاهر می شود، به این معنی که دیگر نمی توان از آنها استفاده کرد یا حتی خورد. سوختگی های باکتریایی که به راحتی با رنگ قهوه ای آنها قابل تشخیص است، همچنین می تواند منجر به جریان لثه شود.

اگر باران روی نواحی آسیب دیده ببارد، پاتوژن ها روی شاخه های پایینی می چکند. تنها چیزی که در اینجا کمک می کند جمع آوری میوه های آسیب دیده و از بین بردن مناطق آسیب دیده است.