شیلنگ آب خانگی موجب مرگ پیر مردی شد

یکی از برندهای پیشرو در شیلنگ آب خانگی لوله آبیاری کشاورزی در جهان است. این کسب و کار خانوادگی که در سال 1985 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در تایوان است، مخفف نوآوری، سنت و سبک استثنایی است.

شرکت جارل اینترپرایزز یک سازمان معتبر است که در زمینه تولید و عرضه لوله های باران، آبیاری میکرو، شلنگ خیساندن و سایر لوازم جانبی مرتبط می باشد. علاوه بر این، ما همیشه متعهد به دستیابی به ارتفاعات جدید در نوآوری، شرکت معروف و رضایت مشتری هستیم.

دسته ها > شیلنگ آبپاش آبیاری، سری AJ، لوله باران، نوار باران، لوله میکرو اسپری، شیلنگ آبیاری مزرعه > شیلنگ آبپاش آبیاری، سری AJ-100، نوار آبپاش، لوله صاف، نوار باران، لوله باران، لوله باران، میکرو , شلنگ میکرو اسپری , شلنگ خیسانده , شلنگ آبیاری کشاورزی , لوله کانسوی , selang irigasi

“شلنگ آبپاش” (که به آن نوار باران، لوله باران، لوله آبپاش و غیره نیز می گویند) سیستم آبیاری
شیلنگ بارانی (که به آن نوار باران، لوله باران، لوله بارانی و غیره نیز می گویند) ساده ترین و ارزان ترین سیستم آبیاری برای آبیاری مزرعه است. نه تنها نصب آسان، نگهداری آسان، کم هزینه، بدون پلاگین، عملکرد آسان، فشار آب کم و مصرف برق کم است.

※ بهترین و ساده ترین راه برای آبیاری مزارع کوچک و متوسط ​​※

شلنگ آبپاش (که به آن نوار باران، لوله باران، لوله آبپاش و غیره نیز می گویند) یک شلنگ صاف با منافذ زیاد روی شلنگ برای پاشش مه آب است.

برای هر گونه محصول خشک وحشی مناسب است. شیلنگ ها انواع مختلفی دارند، الگوهای منافذ متفاوتی دارند و برای محصولات مختلف و زمین های کشاورزی مختلف استفاده می شوند.

می توان از آن در زمین های کشاورزی روباز، زمین های شنی، گلخانه ها، خانه های توری استفاده کرد. به خصوص برای گیاهانی که در مدت زمان کوتاهی به آب بیشتری نیاز دارند مناسب است.

عمر مفید «شلنگ آبپاش» (که به آن نوار باران، لوله باران، لوله آبپاش و … نیز گفته می شود) بسته به نحوه استفاده و نگهداری از آن حدود 5-2 سال است.