سنگ مرمریت چینی فضای مدرنی به منزل شما هدیه می بخشد

ما می دانیم که سنگ های مرمر معروف بسیاری از کشورها و مناطق مختلف وجود دارد. سنگ مرمریت چینی معروف، یک ماده سنگ طبیعی فوق العاده است به عنوان مثال، معروف‌ترین مکان‌های منشأ مرمر ایتالیا، یونان، اسپانیا و غیره هستند.

اما با توسعه روزافزون صنعت سنگ‌های طبیعی و توسعه تجارت جهانی، تعدادی تامین‌کننده سنگ مرمر جدید از چین نیز با مزایای بزرگ وجود دارد، البته ریشه های مختلف سنگ مرمر نیز با ویژگی های متفاوتی نیز همراه است.

برخی افراد می گویند این یک شوخی است، زیرا صنعت سنگ مرمر ایتالیا کمی بهتر از صنعت سنگ مرمر چین نیست، علاوه بر این، هیچ گونه مقایسه ای وجود ندارد، اما، باید بگوییم که صنعت سنگ مرمر چین بسیار سریع در حال توسعه است، و ما فقط مواد و ویژگی های سنگ مرمر هر دو کشور را معرفی می کنیم، نه فقط مقایسه.

بدیهی است که سنگ مرمر چین نیز در رنگ های غنی است، به عنوان مثال، رنگ های محبوب سیاه، سفید، بژ، زرد، صورتی و غیره هستند، به طور کلی، در حال حاضر بیش از صد و پنجاه نوع سنگ مرمر در چین وجود دارد، در عین حال، بافت دارای سبک های متنوع و زیبایی است و کاربردها نیز در طیف گسترده ای قرار دارند.

سنگ

در واقع، صنعت سنگ مرمر چین در سال هزار و نهصد و هشتاد توسعه یافت و کارگاه های خانوادگی به کارخانه های فرآوری در مقیاس بزرگ تبدیل شدند، به خصوص در حال حاضر کارگاه های بیشتری شروع به استفاده از ماشین آلات سنگ ایتالیا می کنند، البته ماشین سنگ چینی هم اکنون کیفیت خوبی دارد، به عبارت دیگر، وجود دارد با پیشرفت های بسیار بزرگ نسبت به قبل.

البته همه نقاط چین دارای منابع غنی معدن سنگ مرمر نیستند، در واقع، معادن مرمر با کیفیت بالا عمدتاً در چندین استان متمرکز شده است، به عنوان مثال، مانند استان گوانگشی، گوئیژو، هوبی، شاندونگ، استان یونان و غیره.

بدیهی است که ما هر نوع سنگ مرمری را از طبیعت می دانیم، در همین حال، کلاس های کیفیت متفاوتی نیز وجود دارد، به عنوان مثال، برخی از مواد به رنگ یکنواخت و بدون خطوط بیش از حد و یا برخی مشکلات دیگر هستند، در همین حال، برخی از مواد اغلب با لکه های سیاه، تغییر رنگ و غیره.