خانواده ای که با خرید تخت بیمارستانی برقی برای منزل ثروت و پول را از آن خانه بیرون کردند

تخت بیمارستانی برقی برای منزل را می توان به لوازم جانبی متنوعی مجهز کرد. این نه تنها سطح راحتی فرد تحت مراقبت را افزایش می دهد، لوازم جانبی تخت مراقبت مناسب نیز زندگی روزمره را برای مراقبین آسان تر می کند.

لوازم جانبی از روکش های ساده برای تشک ها و سینی های ذخیره سازی کاربردی گرفته تا وسایل کمکی ایستاده و موارد دیگر را شامل می شود. با لوازم جانبی تخت مراقبت مانند چراغ مطالعه، نرده های جانبی برای لبه تخت یا وسایل بالابر تخت مراقبتی با دسته های مثلثی، فرد نیازمند مراقبت نیز استقلال و امنیت بیشتری در زندگی روزمره دارد.

کمک نشستن، پایه تزریق، چراغ تخت یا میز کنار تخت روی چرخ – لوازم جانبی تخت مراقبتی همیشه بسته به موقعیت شخصی متفاوت است و در حالت ایده آل باید با پزشک مسئول در میان گذاشته شود. در هر صورت لوازم جانبی مناسب برای تخت مراقبتی مورد نظر خود را در محدوده ما پیدا خواهید کردتشک تخت مراقبت: به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تشک یک تخت مراقبت باید بالاترین استانداردهای کیفیت، راحتی و بهداشت را داشته باشد. ساخت تشک باید از کاهش فشار موثر اطمینان حاصل کند، به خصوص زمانی که در بستر قرار می گیرد، در غیر این صورت نقاط فشار و در بدترین حالت، زخم های باز ایجاد می شود. بسته به نوع کاربری و تنش تشک انواع مختلفی دارد.

 

هنگام خرید تخت مراقبت، مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و تفاوت بین تخت مراقبت واقعی و به اصطلاح تخت سالمند همیشه مشخص نیست. اصطلاحات اغلب به جای هم استفاده می شوند.

وقتی در مورد تخت پرستاری و تخت بیمارستان صحبت می شود، این اصطلاحات به معنای یک نوع تخت است. تفاوت: یک تخت بیمارستانی توسط صندوق بیمه سلامت پرداخت می شود، یک تخت مراقبت توسط صندوق مراقبت. با این حال، تفاوت با تخت ارشد، صرفاً معنایی نیست.

تخت مراقبتی یا بیمارستانی از نظر کیفیت، عملکرد و تجهیزات الزامات خاصی را برآورده می کند، در حالی که تخت برای سالمندان اغلب یک تخت روزمره راحت تر طراحی شده است که ویژگی های توصیف شده در بالا را برآورده نمی کند.

سطح درازکش پایین ویژگی اصلی تخت سالمندان است. قابلیت تنظیم ارتفاع در هر مورد داده نشده است. اگر سطح خوابیده قابل جابجایی باشد، اغلب بحث تنظیم بدون پله نیست، بلکه یک تعیین دائمی در یک ارتفاع معین است.