حبوبات فله ای در بازار که درمانگر آرتروز گردن و دست می باشد

اگر آلرژی به حبوبات فله ای در بازار اشتباه تشخیص داده شود، تغذیه غیر ضروری می تواند بر رشد کودک تأثیر بگذارد و اگر به کودک مبتلا به آلرژی نبض رژیم غذایی داده نشود، ممکن است مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد شود. بنابراین، تشخیص صحیح بسیار مهم است.

آلرژی غذایی؛ این اولین بیماری است که در یک کودک مبتلا به حساسیت آلرژیک با آن مواجه می شویم. کودک مبتلا به آلرژی غذایی که تشخیص داده نشده و درمان نشده باشد، با افزایش سن خطر ابتلا به آسم و بیماری های آلرژیک را افزایش می دهد.

در کودکی که مشکوک به آلرژی به لوبیا است، می توان آن را با آزمایش خون یا حساسیت پوستی نشان داد. افراد مبتلا به آلرژی به حبوبات بسته به آلرژن حبوباتی که به آن حساس هستند ممکن است واکنش‌های آلرژیک متفاوتی داشته باشند که می‌تواند منجر به نتایج نادرست در تست‌های آلرژی شود.

همچنین، ارتباط متقابل بین آزمایش خون و پوست می تواند حساسیت آلرژیک به بیش از یک حبوبات را نشان دهد. در چنین مواردی، انجام تست آلرژی مولکولی برای ارزیابی دقیق حساسیت به حبوبات و نشان دادن حساسیت بیمار به کدام حبوبات بسیار مفید خواهد بود.

اگر در نتیجه تحقیقات وضعیت مشکوکی ایجاد شود، با آزمایش بارگیری غذا که زیر نظر متخصصان آلرژی انجام شده است، مشخص می شود که آیا آلرژی به پالس وجود دارد یا خیر. علاوه بر این، اگرچه میزان همبستگی متقاطع در بین حبوبات بالا است، اما میزان وقوع به عنوان یک یافته کم است. برای اینکه بفهمید واقعاً به کدام حبوبات آلرژی دارید، انجام تست بار غذا مفید خواهد بود.

از آنجایی که آلرژی به نبض از دوران شیرخوارگی شروع می شود، در صورت مشکوک بودن باید آزمایشات را در اسرع وقت انجام داد. تست حساسیت پوستی را می توان بعد از یک ماهگی نوزاد انجام داد. این اطلاعات مبنی بر اینکه تست حساسیت پوستی را نمی توان قبل از 3 سالگی انجام داد، برای آلرژی های غذایی درست نیست.