با کشیدن چرم ورنی بر روی دندان های خود آن ها را سفید کنید

همیشه خرده‌فروشان چرم ورنی وجود خواهند داشت که از نظر قیمت به مشتریان نزدیک می‌شوند. و چرا او خرید می کند، قیمت همیشه شماره یک نیست.

“مصرف‌کنندگان زیادی وجود دارند که برای این معامله از فروشگاه‌های بزرگ خرید می‌کنند، اما دیگرانی هم هستند که خرده‌فروشان مستقل را انتخاب می‌کنند. اینها افرادی هستند که به تصویر یک فروشگاه، ظاهر آن، محیط خرده‌فروشی و هویت برند نگاه می‌کنند. در دنیای مستقل‌ها. این کسانی هستند که دیدگاهی را انتخاب می کنند که به نظر می رسد موفق ترین باشد.

لوکاس ادامه می‌دهد: «خرده‌فروشانی که از نمایش محصول به شیوه‌ای جالب نمی‌ترسند، شانس فروش مبل و همچنین مواردی را خواهند داشت.

من فکر نمی‌کنم مردم از خرید رنگ‌های تند واهمه داشته باشند. این فقط یک محصول است. بنابراین، آنها ممکن است برای یک سکشنال بزرگ رنگ پررنگی نداشته باشند، اما آن را برای یک صندلی لهجه یا عثمانی در نظر می گیرند.”

من فکر نمی کنم این اولین عاملی باشد که خانم ها هنگام خرید مبلمان به آن توجه می کنند. چیزهای دیگری وجود دارد که بسیار احساسی تر است که آنها ابتدا در نظر می گیرند، مانند اینکه آیا استایل نشان دهنده است. یا اینکه قرار است با بقیه خانه آنها چه کند؟

وقتی از پل گونزالس در شرکت چرم تگزاس در مورد اهمیت دیدگاه متخصصان چرم پرسیده شد، می‌گوید: «من قصد ندارم در مقابل Rooms To Go قرار بگیرم.»

در عوض او مشاهده می‌کند، جایگزین این است که یک ایده محکم از آنچه فروشگاه او نشان می‌دهد پرورش دهد. «ما معیارهایی را برای آنچه حمل می‌کنیم، جمعیت‌شناسی مشتریانی که دنبال آن هستیم، تعیین می‌کنیم و هیچ بهانه‌ای برای آن نمی‌آوریم.

من در حاشیه‌های خود انعطاف‌پذیر هستم و سعی می‌کنم به فروشندگانم کنترل بدهم تا بتوانیم مشتریان حساس قیمت را حفظ کنیم، اما صادقانه بگویم که این همیشه جواب نمی‌دهد و مهم نیست که دلسرد شویم.