با مصرف چای العطور دندان هایی سالم و زیبا داشته باشید

انواع چای مانند چای العطور، چای سبز، چای اولانگ، چای سفید و چای زرد از برگ های گیاه چای Camellia Sinensis به دست می آید. فرآیند تخمیر در هر مورد تعیین کننده است.

چای سیاه احتمالا یکی از شناخته شده ترین چای ها است و در برخی از مناطق آسیا به آن چای قرمز نیز می گویند. با توجه به انواع و اقسام و ترکیبات چای مانند آسام، دارجلینگ، سیلان، چای فریزی شرقی یا چای سیاه طعم دار با مواد طبیعی، برای هر نوشیدنی چای وجود دارد. چای سیاه دارای گواهی ارگانیک نیز به طور فزاینده ای محبوب می شود.

چای سیاه در ابتدا در چین به مقدار کم کشت می شد. چای سیاه اولین بار از طریق قدرت استعماری هلند وارد اروپا شد. با این حال، طبقه‌بندی که امروزه هنوز معتبر است به انگلیسی‌ها برمی‌گردد که تا قرن نوزدهم انحصار تجارت چای در اروپا را در دست داشتند.

آنها مزارع چای سیاه را در هند و سایر مناطق متعلق به امپراتوری بریتانیا راه اندازی کردند. حتی امروزه نیز مناطق رو به رشدی مانند هند (آسام و دارجلینگ)، سریلانکا (سیلان)، چین (چای سبز) و آفریقا از مهمترین مناطق رشد هستند.

در کنار قهوه، چای سیاه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های داغ است که در سرتاسر جهان مصرف می‌شود. چای سیاه کل فرهنگ ها را در چین، انگلیس، هند و روسیه شکل داده است و عاشقان واقعی چای نیز در آلمان یا بهتر است بگوییم در شرق فریزلند زندگی می کنند.

مخلوط فریزی شرقی ما برای چندین دهه در محدوده بوده است و امروزه نیز بسیار محبوب است. مخلوط فریزی شرقی از حداکثر 20 نوع مختلف مطابق با نسبت اختلاط مخفی تشکیل شده است.

قلب مخلوط فریزی شرقی از چای های قوی آسام تشکیل شده است، مانند چای شماره 23 ما، چای فریزی شرقی با نوک طلایی. این ترکیب شکسته یکی از محبوب ترین چای های ما از سال 1963 بوده است.