با لباس قلاب بافی به شنا بروید

مطالعات نشان داده اند که بافتنی و لباس قلاب بافی خطر ابتلا به اختلالات شناختی مرتبط با افزایش سن را کاهش می دهد. بله، بافنده‌ها مغز سالم‌تر و حافظه بهتری نسبت به کسانی دارند که هنر بافندگی یا قلاب بافی را انجام نمی‌دهند.

و با این حال، چند قدم دورتر از توپ و قیچی، ساختن عروسک یا ژاکت های کوچک هرگز اینقدر نزدیک نبوده است. خیاطی، قلاب بافی، سفارشی کردن چکمه های کودک، همه اینها اکنون برای هر کسی که آن را می خواهد در دسترس است.

بله، برای شروع بافتنی یا قلاب بافی لازم نیست تا 75 سالگی صبر کنید. DIY (خودت این کار را انجام بده، یا به معنای واقعی کلمه “خودت انجامش بده”) به خط مقدم بازگشته است و ایجاد لباس ها و لوازم جانبی خود مرسوم شده است.

علاوه بر این، به کاهش ضایعات مرتبط با صنعت نساجی، دومین بخش آلاینده در جهان کمک می کند. چیزی که باید در مورد هر کسی که فکر می کند شروع به قلاب بافی ایده خوبی است فکر کند: بله، این ایده خوبی است و طراحی بند یا کلاه توسط خودتان فقط می تواند مزایایی داشته باشد.

 

به همین دلیل است که امروزه آموزش‌های فراوانی وجود دارد تا تمام توصیه‌هایی را که برای مبتدیان نیاز داریم به ما بیاورند: تعداد بخیه‌ها، الگوهای بافتنی، بافتنی یا قلاب‌بافی، بسیاری از درس‌های بافتنی که به همه اجازه می‌دهد تا در این رشته یاد بگیرند یا به سادگی پیشرفت کنند.

اگر در خیاطی تازه کار هستید، همچنان به راهنمایی نیاز دارید، به خصوص که دسترسی به اینترنت ندارید. اما نگران نباشید، خوشبختانه، مقاله ما همه چیز را در مورد موادی که باید بخرید و نحوه یادگیری قلاب بافی را به شما می گوید.

راهنما را دنبال کنید، از سرگر گرفته تا اتو، اینجاست که اتفاق می افتد!این یک سوال خوب است! بستن، دوخت، کامل کردن، اصطلاحات بسیار زیادی که می تواند چیزی را که به قلاب بافی نزدیک یا دور است واجد شرایط باشد. بله، اما از چرخ خیاطی گرفته تا پومپوم، چرا قلاب بافی را انتخاب کنید؟