با فریم عینک بچه گانه به ورزش بروید

در دوران کودکی، چشم دائما در حال تکامل است. همانطور که آنها باید راه رفتن و صحبت کردن را بیاموزند، هر کودکی باید دیدن را نیز بیاموزد.

چشم ها ابتدا باید به انتقال محرک های وارد شده به شبکیه به مغز و ترکیب آنها برای تشکیل یک تصویر کامل عادت کنند. در صورت وجود اختلال بینایی، مغز فقط تصاویر تار را می شناسد و بنابراین نمی آموزد که ادراکات بصری را به درستی پردازش کند.

اگر آمتروپیا در نوزاد یا کودک شما تشخیص داده شد، باید در اسرع وقت عینک مناسب پیدا کرد. به چه عناصری باید توجه کرد؟ با این نکات در مورد عینک کودکان، فرزندان شما با افتخار عینک خود را خواهند زد.

ضروری است که هنگام انتخاب فریم عینک طبی بچه گانه خود را همراه خود ببرید و این قرار را به عنوان یک ماجراجویی هیجان انگیز ارائه دهید. جستجو برای دستیار کوچک روزانه مناسب که به او کمک می کند دنیا را حتی بهتر و با رنگ های جدید ببیند. کودک خود را با قهرمانان یا شخصیت های کارتونی که عینک می زنند آشنا کنید.

 

برای تشخیص به موقع آمتروپیا و اصلاح آن با عینک کودک، آزمایشات بینایی باید به طور منظم انجام شود. هرچه زودتر تشخیص داده شود، درمان موثر اختلال بینایی در کودکان آسان تر است. نزدیک بینی به طور کلی یکی از شایع ترین اختلالات بینایی در نظر گرفته می شود. مراقبت های حرفه ای می تواند به مبارزه با نزدیک بینی کمک کند.

اگر متوجه هر گونه ناهنجاری در رفتار بینایی کودک خود شدید، بهتر است در اسرع وقت از یک چشم پزشک توضیح دهید. به این ترتیب، یک اختلال احتمالی بینایی یا اختلال بینایی دو چشمی را می توان به اندازه کافی زود تشخیص داد و بر اساس آن درمان و اصلاح کرد. چشم‌پزشک مورد اعتماد شما با کمال میل به شما در انتخاب عینک مناسب برای فرزندتان بر اساس تجویز چشم‌پزشک کمک می‌کند.

انجام تست های بینایی در موارد زیر توصیه می شود:

از ماه سی ام
در صورت بیماری های چشمی یا اختلالات بینایی شناخته شده در خانواده از ماه ششم
قبل از شروع مدرسه
در انتخاب عینک کودک به چه نکاتی باید توجه کرد؟