با تولید فلز منگنز کم کربن در قوی تر شدن فیبر نوری کمک کنید

تولید کنندگان فرومنگنز کم کربن را با قیمت مناسب عرضه می کنند و می توانند نیازهای محتوای مختلفی را با توجه به نیاز مشتری ارائه دهند.

منگنز کم کرین به فلز عنصری اطلاق می شود که از اسیدشویی از سنگ معدن منگنز به دست می آید و سپس برای الکترولیز به سلول الکترولیتی فرستاده می شود.

ظاهر آهن مانند، پوسته های نامنظم، سفت و شکننده است، یک طرف آن روشن است، طرف دیگر خشن، سفید نقره ای تا قهوه ای، نقره ای خاکستری پس از پردازش به پودر است.

به راحتی در هوا اکسید می شود، در حضور اسید رقیق حل شده و جایگزین می شود هیدروژن، زمانی که کمی بالاتر از دمای اتاق باشد، می تواند آب را تجزیه کرده و هیدروژن آزاد کند.

منگنز الکترولیتی (منگنز کار نشده، ضایعات منگنز، پودر). روش های استخراج فلز منگنز عمدتاً شامل روش حرارتی (روش آتش) و روش الکترولیز (روش مرطوب) می باشد. فلز منگنز الکترولیتی)، خلوص آن می تواند به بیش از 99.7 تا 99.9٪ برسد. تولید الکترولیتی به روش اصلی تولید فلز منگنز تبدیل شده است.

خلوص منگنز الکترولیتی بسیار بالاست. عملکرد آن افزایش سختی مواد آلیاژی است. این به طور گسترده ای در آلیاژهای منگنز-مس، آلیاژهای منگنز-آلومینیوم و فولاد ضد زنگ سری 200 استفاده می شود. منگنز می تواند استحکام، چقرمگی و مقاومت در برابر سایش آلیاژهای این آلیاژها را بهبود بخشد. و مقاومت در برابر خوردگی

منگنز و آلیاژهای منگنز یکی از مواد اولیه ضروری و مهم در صنایع آهن و فولاد، صنایع آلیاژ آلومینیوم، صنایع مواد مغناطیسی، صنایع شیمیایی و غیره می باشند.

منگنز یک افزودنی ضروری در صنعت ذوب است. پس از اینکه منگنز الکترولیتی تبدیل به پودر شد، ماده اولیه اصلی برای تولید تتروکسید منگنز است.

مواد مغناطیسی اصلی که به طور گسترده در صنعت الکترونیک استفاده می شود از تتروکسید منگنز تولید می شود. صنعت هوافضا به فلز منگنز الکترولیتی نیاز دارد.

با پیشرفت مداوم علم و فناوری و بهبود مستمر سطح بهره‌وری، فلز منگنز الکترولیتی با موفقیت و به طور گسترده در ذوب آهن و فولاد، متالورژی غیرآهنی، فناوری الکترونیک، صنایع شیمیایی، حفاظت از محیط زیست، بهداشت مواد غذایی، میله‌های جوش استفاده شده است. صنعت، صنعت هوافضا و سایر زمینه ها.