با استفاده از صابون پن لیلاک پوست خود را بدون لک کنید

مطمئناً مواردی وجود دارد که شستشوی بدن یا صابون پن لیلاک بهترین انتخاب برای پاکسازی است.

اگر معمولاً متوجه می‌شوید که پوست‌تان بعد از حمام خشک، کنده شده یا پوسته پوسته می‌شود، بهتر است از شستشوی بدن یا ژل دوش استفاده کنید. مخصوصاً شستشوی بدن حاوی مواد آبرسانی است که پوست شما را پوشانده و رطوبت را می‌پوشاند.

زمانی که یک بیماری مزمن پوستی دارید
اگر یک بیماری مزمن پوستی مانند روزاسه، پسوریازیس یا آکنه دارید، ممکن است بخواهید با یک متخصص پوست در مورد پاک کننده ای که در حمام استفاده می کنید صحبت کنید. به احتمال زیاد یک ژل دوش یا شستشوی بدن فقط برای شما توصیه می شود.

یک متخصص پوست همچنین می‌تواند به شما موادی را بگوید که باید هنگام خرید پاک‌کننده بدن به آن‌ها توجه کنید و از آن اجتناب کنید.

زمانی که باید پوست خود را لایه برداری کنید
عوامل پاک کننده اغلب حاوی مواد لایه بردار طبیعی یا مصنوعی هستند. این‌ها را می‌توان در صابون‌های نواری نیز یافت، اما اغلب آن‌طور که در شستشوی بدن وجود دارد، آسیاب یا آسیاب نمی‌شوند.

هنگامی که از شستشوی بدن استفاده می کنید، توصیه می شود از لوفا، دستمال شستشو یا اسفنج دریایی برای اعمال و شستشوی محصول از روی پوست خود استفاده کنید. استفاده از این ابزارها سطح بیشتری از لایه برداری را در طول دوش گرفتن شما ارائه می دهد.

صابون

وقتی بهتر است از صابون نواری استفاده کنید
برای کسانی که به صابون صابون سرسخت علاقه دارند، مواقعی نیز وجود دارد که صابون نواری برنده آشکار است.

وقتی نگران محیط زیست هستید
حقیقت این است که صابون نواری نسبت به استفاده از ژل دوش یا شستشوی بدن بسیار دوستدار محیط زیست است.

صابون نواری معمولاً در یک جعبه قابل بازیافت بسته بندی می شود و پس از اتمام استفاده از آن، چیزی برای دور ریختن باقی نمی ماند.

میکروبیدها در شستشوی بدن نیز بحث برانگیز هستند (و در برخی موارد کاملاً ممنوع) به دلیل تأثیر آنها بر محیط زیست. صابون نواری معمولاً حاوی این نوع مواد نیست.