استفاده از بشکه فلزی استیل برای اب خوردن فیل ها در تایلند

بشکه فلزی استیل معمولاً پس از شکل گیری پوشش داده می شوند و یا رنگ می شوند تا جذابیت زیبایی و مهمتر از آن مقاومت در برابر خوردگی ایجاد کنند.

درام های فولادی پس از شکل دهی و اتمام عملیات جوشکاری و قبل از اجرای پوشش و رنگ آمیزی تمیز می شوند. با استفاده از فناوری امروزی، فرآیند پوشش رنگ‌آمیزی فرآیندی خودکار است.

این فرآیند با انتقال درام‌ها توسط نوار نقاله‌ها در منطقه‌ای آغاز می‌شود که اولین پوشش رنگ خود را دریافت می‌کنند. این بشکه ها سپس به یک کوره پخت منتقل می شوند و در آنجا بر اساس زمان و دمای از پیش تعیین شده خشک می شوند.

بشکه ها متعاقباً بر اساس رنگ انتخابی، قبل از اینکه بار دوم با رنگ یا مواد پوششی دیگر پوشانده شوند، زمان فلاش کردن (خشک شدن) را تجربه می کنند.

درام های فولادی پس از اتمام خشک شده و بر روی آنها چاپ می شود.قبل از انتخاب یک درام فولادی خاص، باید عیار فولاد، نوع فولاد، کاربرد مورد نظر و سایر عوامل را به دقت در نظر گرفت.

به عنوان مثال، طبل های خاصی فاقد گواهی سازمان ملل هستند، در حالی که برخی دیگر می توانند آسترهای ضعیف تری داشته باشند. نوع فولاد مورد استفاده در تولید تأثیر بسزایی دارد.

فولاد ضد زنگ و فولاد کربنی دو نوع محبوب هستند. بیشتر کاربردهای صنعتی فولاد ضد زنگ را ترجیح می دهند زیرا پوشش گالوانیزه و محافظ قوی تری نسبت به فولاد کربنی ایجاد می کند.

از آنجایی که احتمال زنگ زدگی و آلوده شدن آنها کمتر است، بشکه های فولادی ضد زنگ بسیار بادوام تر و طولانی تر هستند.طبل های فولادی با سر باز نام خود را از سوراخ بزرگ بالای درام گرفته اند.

به دلیل توانایی برداشتن و تعویض کامل درب در صورت نیاز، درام های سر باز را می توان درام های روباز نیز نامید. گیره های فولادی را می توان برای بستن ایمن و ایمن درام های سر باز استفاده کرد و پر کردن آنها با مایعات ساده است.

هنگامی که درام‌های فولادی سر باز ذخیره یا حمل می‌شوند، می‌توان آن‌ها را به اجزای غیرقابل دستکاری مجهز کرد. با این حال، درام های سر باز دارای این اشکال هستند که در صورت از بین رفتن درب، احتمال نشتی و ریختن آنها بیشتر است.