ادوات کشاورزی امریکا به هیچ عنوان خراب نمی شود

امروزه انواع تجهیزات و ادوات کشاورزی امریکا مدرن در چندین عملیات کشاورزی استفاده می شود. مطمئناً درست است که یادگیری این فناوری‌های جدید و دانستن قیمت واقعی آن‌ها در بازار برای کشاورزان ضروری است تا بهره‌وری بالاتری در این زمینه داشته باشند، بنابراین در اینجا فهرستی از مواردی که باید بدانید آمده است.

سطوح مختلفی در تولید محصولات زراعی وجود دارد – خاک ورزی اولیه و ثانویه خاک، بذر و کاشت، کشت، استفاده و توزیع کودها، کنترل آفات، برداشت، آبیاری، زهکشی، حمل و نقل، ذخیره سازی، جابجایی بقایای محصولات گذشته و غیره.

حیوانات منبع اصلی انرژی از زمان های قدیم در مورد کار بوده اند. بعداً قدرت بخار شروع به تغییر کرد. سپس موتورهای دیزلی توسط تراکتورهای گازسوز دنبال شدند.

تعداد کشاورزان در کشورهای توسعه یافته کاهش یافت، اما تولیدات کشاورزی با استفاده از ماشین آلات کشاورزی به طور پیوسته افزایش یافت. فناوری در کشاورزی تغییر کرده و تولید و کیفیت محصول را افزایش داده است.

در دوران معاصر کشاورزانی که با استفاده از ابزار سنتی و قدیمی کشاورزی در مزارع کارهای سنگین انجام می دهند، سلامت و زمان خود را هدر می دهند. تراکتوری که زمانی به عنوان نابغه فنی در کشاورزی شناخته می شد، اکنون خبری قدیمی است.

ماشین آلات کشاورزی مدرن صنعت کشاورزی را به بهترین شکل ممکن ارتقا داده است. برخی از ماشین‌های ضروری و پرکاربرد عبارتند از: کمباین یا کمباین، روتاتور یا تریلر دوار، گاوآهن یا گاوآهن، تریلر تراکتور، هارو برقی، تراز، کمباین آب، دستگاه چاک‌دهنده و دیسک هارو.

در زیر تعدادی از جدیدترین ماشین آلات کشاورزی و کاربردهای آنها در کشاورزی آورده شده است، نیازی به گفتن نیست که بسیاری از تجهیزات ذکر شده در زیر ممکن است قبلاً در مقالات قبلی ما مورد بحث قرار گرفته باشند، اما اجازه دهید جنبه های فنی آنها را در مقیاسی عمیق تر بررسی کنیم.

گاوآهن، یک ابزار اولیه خاکورزی، به عنوان یک ابزار متصل به تراکتور عمل می کند و به کشت کارآمد زمین کمک می کند. از این ماشین های کشاورزی قابل توجه برای آماده سازی زمین در فصل کاشت استفاده می شود.