آفریقایی ها از شامپو فرش پرسیل به عنوان نوشیدنی در رستوران ها استفاده می کنند

شامپو فرش پرسیل محلول موثری برای تمیز کردن عمیق فرش است. یک شامپو فرش از ترکیبی از مواد شوینده و آب برای تمیز کردن فرش استفاده می کند.

یک برس چرخان کثیفی الیاف فرش را از بین می برد در حالی که مکش قدرتمند آن کثیفی، لکه ها و کثیفی را از بین می برد.

از طرف دیگر، بخارشوی به سادگی از نیروی آب گرم استفاده می کند. با تزریق آب داغ و بخار شده به فرش شما کار می کند.

این کار باکتری ها را می کشد و کثیفی ها را برای تمیز کردن موثر تجزیه می کند.

شامپو فرش به دلیل خاصیت شستشو و صابون تخصصی خود، انتخابی عالی برای تمیز کردن عمیق فرش ها می باشد.

آنها در خانه هایی با ترافیک زیاد (مانند خانواده هایی با کودکان یا حیوانات خانگی) که فرش ها اغلب کثیف می شوند بسیار مفید هستند.

شامپو

یک شامپوی فرش مزیت اضافی ارائه نتایج حرفه ای بدون نیاز به برون سپاری به متخصص دارد. شما می توانید فرش های خود را در صورت نیاز و در زمان استراحت خود تازه کنید.

حتی اگر بچه یا حیوان خانگی نداشته باشید، فرش‌ها و فرش‌ها به سرعت کثیف می‌شوند، و بدتر از آن، تمیز کردن آنها واقعاً سخت است.

شما هنوز هم باید سالی یک بار فرش و موکت را به طور حرفه ای تمیز کنید، اما ماشین های مسکونی کار فوق العاده ای برای مقابله با لکه ها و آشفتگی های بین تمیز کردن عمیق انجام می دهند.

جاروبرقی منظم همچنین به تازه نگه داشتن فرش کمک می کند تا مجبور نباشید آن را مرتباً شامپو کنید.

تسترهای ما همگی حیوانات خانگی دارند، اکثر آنها بچه دارند، و خانه های پرمشغله ای که پوشیدن روزانه فرش، قالیچه و مبلمان روکش معمولی است.

با در نظر گرفتن عملکرد، اندازه مخزن، طول بند ناف، قابلیت مانور، سهولت استفاده، قیمت و بررسی آنلاین، بهترین پاک کننده های فرش را برای هر سبک زندگی انتخاب کردیم.